Dostawa i płatności

Nasze biuro działa przez Internet. Metodę wysyłki tłumaczenia wybierzesz przy opłacaniu zlecenia.
Za tłumaczenie zapłacisz korzystając z wybranej metody płatności przez Internet
(PayU, Visa, Mastercard, PayPal, BLIK).

wysyłka
skanem i kurierem

Koszt: 12,99 zł | Czas dostawy: 1-2 dni
Kurier inPost | Darmowa od 149 zł!

wysyłka do
paczkomatu inpost

Koszt: 12,99 zł | Czas dostawy: 1-2 dni
Darmowa wysyłka od 149 zł!

EKSPRES
MIĘDZYNARODOWY

Koszt: od 50 zł | Czas dostawy: 1-5 dni
Kurier UPS Express

tłumaczenie z podpisem elektronicznym

PODPIS
elektroniczny

Koszt: 0 zł | Rabat: -5%
Wersja cyfrowa tłumaczenia

wysyłka
skanem

Koszt: 0 zł | Rabat: -5%
Wysyłka w formie elektronicznej

odbiór osobisty
w biurze

OBECNIE NIEDOSTĘPNE
Działamy wyłącznie przez Internet

Czy wiesz, że?…

Po przesłaniu dokumentów otrzymasz od nas darmową wycenę z bezpośrednim linkiem do płatności online. Za tłumaczenie zapłacisz jak sklepie internetowym, korzystając z szybkich przelewów, BLIK lub kart VISA/Mastercard.

Zapłać kwotę przesłaną w wycenie korzystając z operatora PayU

kwota w polskich złotych (PLN)



Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

lub
zapłać za tłumaczenie w systemie PayPal

(również płatności kartami)

Prosimy o dokonanie płatności na nasze konto bankowe. Tłumaczenia rozpoczynamy po zaksięgowaniu płatności na koncie / przesłaniu potwierdzenia przelewu.

W przypadku chęci opłacenia tłumaczenia standardowym przelewem prosimy o kontakt.

Uwaga

Płatności prosimy dokonywać po otrzymaniu od nas wyceny.
Prosimy pamiętać o podaniu imienia i nazwiska takiego samego jak osoby zlecającej (tak jak przy wysyłaniu dokumentów).
W przypadku podania innych danych realizacja tłumaczenia może się wydłużyć. Prosimy o przelanie całej kwoty.

Jeszcze nie zlecone?

Nie ma na co czekać! Prześlij skan lub czytelne zdjęcie dokumentu na
  kontakt@tlumacz-szczecin.pl albo skorzystaj z formularza na naszej stronie.
Odpowiemy z darmową wyceną w ok. 30 minut!