Dostawa i płatności

Metodę wysyłki tłumaczenia wybierzesz przy opłacaniu zlecenia.
Za tłumaczenie zapłacisz korzystając z wybranej metody płatności przez internet
(dotPay, Visa, Mastercard, PayPal).

poczta

wysyłka
skanem i pocztą

Koszt: 0 zł | Czas dostawy: 2 dni
List priorytetowy Poczty Polskiej

kurier

wysyłka
skanem i kurierem

Koszt: 10 zł | Czas dostawy: 1 dzień
Kurier inPost

ekspres

wysyłka
kurierem miejskim

Koszt: 30 zł | Czas dostawy: ten sam dzień
Kurier miejski lub Glovo w Szczecinie

wysyłka świat ok

wysyłka
skanem i za granicę

Koszt: 30 zł | Czas dostawy: 2-15 dni
List polecony Poczty Polskiej

skan 1

wysyłka
skanem

Koszt: 0 zł | Rabat: -10%
Wysyłka w formie elektronicznej

osobiscie niedostepne

odbiór osobisty
w biurze

OBECNIE NIEDOSTĘPNE
Odbiór osobisty zawieszony do odwołania

Czy wiesz, że?…

Po przesłaniu dokumentów otrzymasz od nas darmową wycenę z bezpośrednim linkiem do płatności online.

Podaj kwotę przesłaną w wycenie:

kwota w polskich złotych (PLN)



szybkie-płatności-tłumaczenie.png
set_credit_card-horizontal-transparent.png

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

lub
zapłać za tłumaczenie w systemie PayPal

(również płatności kartami)

Prosimy o dokonanie płatności na nasze konto bankowe. Tłumaczenia rozpoczynamy po zaksięgowaniu płatności na koncie / przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Jan Roenig
(PL) 88 1090 2268 0000 0001 4349 1271
ul. Derdowskiego 30/1, 71-178 Szczecin
SWIFT: WBKPPLPP
(Santander Bank)

Uwaga

Płatności prosimy dokonywać po otrzymaniu od nas wyceny.
Prosimy pamiętać o podaniu imienia i nazwiska takiego samego jak osoby zlecającej (tak jak przy wysyłaniu dokumentów).
W przypadku podania innych danych realizacja tłumaczenia może się wydłużyć. Prosimy o przelanie całej kwoty.

Jeszcze nie zlecone?

Nie ma na co czekać! Prześlij skan lub czytelne zdjęcie dokumentu na
  kontakt@tlumacz-szczecin.pl albo skorzystaj z formularza na naszej stronie.
Odpowiemy z darmową wyceną w ok. 30 minut!